? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 16 Mac 2009

Mabruk alaikum

Baru sahaja aku menulis entri tentang adat majlis perkahwinan yang membebankan pada hari sebelumnya. Rupa-rupanya kehadiranku di rumah sahabat baik pada hari selepasnya membuatkanku tersenyum kerana majlis yang berjalan dalam keadaan simple yang mengutamakan syariat. Tahniah buat beliau berserta keluarga yang tetap memaintainkan kesederhanaan dalam majlis sekali seumur hidup itu sepertimana kesederhanaan yang dilaksanakan dalam hidup seharian. Ralatnya aku tidak dapat menunggu sehingga kompang dipalu menyambut kedatangan pengantin lelaki kerana mengejar masa untuk singgah ke rumah cikgu sains yang mengajar sama sekolah denganku menghadiri majlis perkahwinan adik perempuannya.

Mabruk alaikum ila asdiqa'ie:



Nur ashiya & Ust Malik ( lau salah eja maap ek )

Yuhana & Nidzam

Sheera & Zulham

Ikatan diikat penjalin cinta
cincin disarung tanda berpunya
akad diangkat mesti dikota
janji setia selamanya....lillah hi taala

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Nak tunggu juga bila si penulis yang makin mantop tulisannya ni nak jemput ke majlis dia,moga cepat bertemu insan sehati seiman,sehala matlamat,sepemikiran pendapat..amin buat sahabatku..

Tanpa Nama berkata...

kuang...kuang...kuang...

tu la sy pon tggu ni sape la insan yg sehati seiman sehala matlamat sepemikiran pendapat tu...lambat nak muncul...heheh..

syukran atas ingatan dan doa itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...