? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 20 Januari 2009

Pasukan blogger Israel dibentuk


Nampaknya Israel bukan hanya menyerang di darat, laut dan udara malah kini membentuk pasukan blogger menyerang maya.
Pasukan yang dibentuk akan direkrut bagi melawan blog-blog anti Israel yang mengandungi gambar-gambar dan cerita-cerita kekejaman zionis terhadap Palestin.

Tawaran diberi keutamaan kepada individu yang mempunyai bahasa kedua selain bahasa Ibrani seperti bahasa inggeris, sepanyol, perancis, Rusia sampai Portugis.

Dalam jangka waktu 30 minit selepas program perekrutan 'pasukan blogger' diumumkan Kementerian Luar Negeri Israel telah berhasil merekrut lima orang blogger.

Jadi apa peranan kita sebagai blogger anti Israel???
Teruskan berjuang menentang kekejaman Israel di dunia realiti dan maya. Jangan hanya sekadar menjadi buih-buih yang banyak di lautan.

Takbir...ALLAH hu akbar

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

hmm..baru semalam buka palestinkini tiba-tiba ada seorang di shout out box y penuh misteri..namun lama-lama keluar jua akhirnya..mungkin kehilangan kata-kata atau menunggu masa yang lebih sesuai..

Nampaknya blogger pun dah kenal berjuang lebih pantas ni..ayuh!

Tanpa Nama berkata...

*dah kena

Tanpa Nama berkata...

yup..perjuangan tak kira tempat dan masa...

teruskan perjuangan menentang bangsa laknatullah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...