? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Khamis, 17 Disember 2009

Salam Maal Hijrah 1431..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Hari ini ceria. Seceria 1431 Hijrah yang bakal membuka pintunya. Diharapkan rahmat
dan keberkatan Ilahi mengiringi pembukaan tahun baru Hijrah ini. Rahmat itu ditumpahkan kepada seluruh muslimin dan muslimat agar berpegang teguh pada agama-Nya. Juga buat hamba-Nya yang masih dilitupi dari nur Iman agar disuluhi hidayah. Sama-sama merasai manisnya iman dan bahagia di dunia dalam limpahan rahmat. Justeru turut sama-sama mengecapi indahnya syurga juga dengan rahmat-Nya.

Jika dapat membahagiakan orang lain maka diri sendiri turut sama merasai tempias bahagia.

Terima kasih buat mak yang mentarbiah anak ini melalui sikapnya yang suka membantu orang yang memerlukan bantuan. Jika dahulu kami adik-beradik merasa hairan emak sanggup bertungkus-lumus membanting tenaga membantu sehingga tidak mempedulikan penat dan lelah. Hari ini baru kami memahami nikmat menolong tidak kira samada dengan tenaga, idea, nasihat dan wang ringgit. Emak adalah guru yang terbaik. Bukan sekadar buat anak kandungnya namun anak orang yang kasih padanya hasil timbal balik kasih yang dicurahkan setulus hati.

Anda lebih bahagia memberi sepotong roti berbanding orang yang menutup pintu kepada para pengemis. ~DR AIDH ABDULLAH al-QARNI~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...