? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Khamis, 10 Mei 2012

+ blog lagi


    Semalam saya telah berjaya create satu lagi blog setelah berhempas-pulas kerosek dashboard blogger yang baru. Jika diikutkan buat apa lagi saya membina blog baru sedangkan saya sudah mempunyai 4 blog. Namun atas rasa membuak-buak hendak berkongsi resepi yang pernah dicuba dengan semua maka wujudlah satu lagi blog yang pastinya menceritakan tentang makanan.

    Saya lebih selesa berkongsi segala minat saya dalam blog berasingan mengikut kategori. Umpama saya menyusun pakaian di dalam almari. Saya lebih selesa menyusun mengikut pakaian yang sama dalam satu sudut dan rak berbanding mencampur-adukkan semuanya. Sebenarnya di facebook juga saya begitu. Namun hanya aktif dengan 2 akaun sahaja setakat ini.

     Bagi yang mempunyai minat memasak yang sama dengan saya. Bolehlah berkunjung ke dapur saya di sana.

Terima kasih.

2 comments:

SERI berkata...

Salams

TAHNIAH kawan. Boleh share resepi ni. =)

eva salsabila berkata...

waalaikummussalam..

TQ. Teruja. Di sekolah pon sempat update :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...