? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 4 Julai 2012

Islam menang

 
         Kemenangan yang tertunda sejak penubuhan serta melatih kader-kader yang cintakan Allah serta impikan syahid melalui jalan jihad dengan mengorbankan kesenangan dunia. Bergelumang dengan kemelut penderitaan dan kesusahan demi sebuah hadiah syahid yang mana darah pun akan berbau kasturi.

        Kemenangan yang akan memberi sinar pencerahan buat rakyat Palestin dan Syria yang ramai terkorban sejak dizalimi. Itu antara kata-kata yang diluahkan oleh Dr Mursyi. Maka rakyat Gaza sendiri bersorak gembira seperti menyambut tahun baru apabila diumumkan Dr Mursyi memenangi pilihanraya dan menjadi Presiden Mesir.

        Kemenangan yang dirai oleh seluruh umat Islam di dunia yang dalam hati menolak kebatilan walau sebesar hama. Sehingga ke hari ini masih bercakap tentang kemenangan itu di laman-laman sesawang. Keterujaan setelah berpuluh tahun bergelut dengan penindasan dan melihat kezaliman seluruh dunia ke atas umat Islam yang dimonopoli oleh Zionis.

       Jalan perjuangan masih panjang. Masih belum terhenti walaupun kemenangan sudah diraih kerana bagi umat Islam yang berjuang atas nama Islam dan kerana Allah tidak akan ada noktah berhenti ketika kalah dan menang. Malah liku perjuangan ini akan diselirati dengan ranjau yang kian berliku.

Doakan buat Dr Mohamad Mursyi serta kader-kadernya agar dapat menyirnakan Islam di mata dunia.

Sepertimana kita perlu gilap dan sirnakan kembali Iman dalam diri yang adakala kendur dimamah noda yang tanpa sedar merebak dalam hati.

Islam terus dijulang.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...