? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 29 Oktober 2008

Permata sahara


Kenapa ler bunga disukai wanita??? Hanya aku jer satu-satunya wanita yang bencikan hidupan yang cantik itu. Cuma bunga matahari jer yang pernah menyangkutkan dirinya pada dinding hatiku. Bukan kerna kecantikannya. Kerna apa pun tidak kuketahui. Tahu-tahu jer aku dah love it. Buktinya,ruang bilik 301 blok Habibah Kusza pernah di penuhi wall paper berbunga matahari. Ada membe yang penah kata aku nie cam Jaafar Onn. Whatever ler asalkan aku tetap suka gak. Ari konvo senior penah gak aku beli bunga matahari send ke diri sendiri. Adik penjual tue pon senyum-senyum kambing gurun. Bunga tue masih bersemadi dalam bilikku sekarang. Bunga plastik panjang usianya. Masa di Egypt aku telah ditontonkan dengan ladang bunga kesukaanku itu ketika rehlah di Fayyoum walaupun dari jarak jauh. Puas gak ler 20sen. Cita sal bunga matahari nie selain cantik juga dibuat kudapan (kuaci). Kerna kuaci ler aku kena ktuk ktampi masa prep di sekolah menengah. Nakal bangat dulu2. Sekarang dah insaf. Kuaci pn dah lame tak beli. Bukan apa.. tak der membe(black warrior grup:kump yg anti lelaki dan amat bahaya utk junior dekati)hahaha... nak kopek dan kunyah sama2sambil ngumpat kaum Adam sekolah aku.



continue next episode....

1 comments:

.:sanDORA:. berkata...

ambo suker bunga rose.. merah.. cam merahnya hati ku ini!! he33..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...