? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 27 Oktober 2008

Kawan,member dan sahabat???

Kawan ialah orang yang kita bertemu di bahu jalan.Member pula adalah orang yang boleh dibuat lepak dan santai. Manakala sahabat ialah orang yang boleh share about our life togheter malah menghulurkan tangan tika susah dan senang.Sebentar tadi member tepon setelah beberapa lama menyepi kerana kesibukan kerja.Member sama course dakwah di Kusza.Berkarakter rempang tersembunyi jiwang seperti diri ini.Namun yang membezakan dia bongsu dan diri ini sulong.Kelaka juga bila diingat zaman remaja dahulu.Always nak hepi ajer.Tima kasih teman-teman kerana sanggup mencipta memori itu bersama agar ia menjadi slide show di kala usia menginjak senja.

3 comments:

Tg Abd Ghafar B Tg Ahmad berkata...

salam.
Teringat kem yang dibuat dikusza mase sekolah dulu. beberapa sek agama trg hadir dalam kem tersebut termasuk sek ana, KOSPINT. kem yg mantap..kene baling dengan kerusi waktu tgh malam.

~iniah antara tarbiyah yg ana dapat zaman sek dulu, syukran KUSZA~

Tanpa Nama berkata...

bYaka???taun biler tue?

Unknown berkata...

salam.. kak salsabila.. moga dirahmati ALLAH. S.W.T.. Amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...