? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 24 Oktober 2014

Kita semua sama


     Sudah bertahun saya tidak menulis di sini. Kekangan masa serta kemunculan beberapa laman sesawang yang memudahkan interaksi dengan kawan-kawan lama dan baru membuatkan laman blog kian menambahkan sawangnya. Namun rasa rindu tetap ada untuk kembali mencoret di sini. Mana mungkin dilupai tempat mula yang menjadi wadah meluahkan segala rasa yang terperuk di lubuk hati.

     Pelbagai kejadian telah berlaku sepanjang catatan di sini tidak berabjad. Peristiwa yang menarik urat jantung berdetak tidak keruan. Juga peristiwa gembira yang melonjakkan adrenalin riang hingga membuatkan hati juga turut tersenyum.

     Catatan mula setelah bertahun ini saya titipkan dengan sebuah doa agar kira semua dirahmati Ilahi serta diberikan usia serta rezeki yang diberkahi-Nya. Aamin.

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Masya Allah, saya tgh duduk tngok bola kat kedai mamak antara jdt dan felda smbil bborak dgn kkawan hal dunia islam trmasuk hal mesir, ISIS, palestine dn trbaca pulak 1 prkataan salsabilah pd cermin sbuah kereta dn tangan pn gatal naip tenet cari mkna salsabilah pasal mcm cantik je bunyi dia dn trjumpa blog ni yg dh penuh dgn sawang dn anai2 dan xsangka pulak hri ni owner blog bru post entry dan saya pn komen dn xtau bila ada entry lg..mengah seh.

Amiin.

Tanpa Nama berkata...

ok dh tau, matair syurga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...