? ??????????????The Giving Tree? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 508 Total Grabs. ?
?????Get the Code?? ?? ?????Pug Lovers Unite? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??0 Grabs Today. 149 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Bamboo Forest? ????? ?????? ???Ra BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 7 September 2012

Santai

Cuti sehari membawa diri, mak dan adik menenangkan badan dan fikiran dari rutin kerja serta belajar buat sementara waktu. Rehat minor sebelum berehat major pada minggu hadapan. Rehat pon ada major dan minor ? :).

Kami jarang makan di luar melainkan apabila melancong. Namun sekali-sekala mencuba juga makanan-makanan di restoran berdekatan. Apatah lagi jika tiada makanan di rumah.

Berjalan-jalan di Village Mall menemukan kami dengan sebuah restoran Thai di tingkat atas sekali setelah bertemu dengan kerusi urut untuk mak merehatkan badan setelah seminggu bekerja di rumah sambil menyiapkan tempahan kek cawan semalam. Makanan yang agak mahal namun agak sedap maka rasa berbaloilah juga dengan harganya. Terubatlah sedikit emosi dan minda yang murung akibat cuti hanya sehari.

Sesekali saya ingin menulis dengan cara santai :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...